Flanco ne vine in ajutor cu serviciul suport clienti

Flanco a muncit extrem de mult pentru a imbunatati timpul de asteptare atunci cand ai nevoie sa ii contactezi prin intermediul call-center-ului. A lansat astfel de curand Serviciul Clienti Non-Stop, un serviciu de asistenta tehnica gandit in asa fel incat sa raspunda in cel mai scurt timp intrebarilor clientilor sai.

flanco

Cred ca fiecare am avut nevoie la un moment dat de suport prin telefon si am inchis de atatea ori fara a avea un raspuns la intrebarile noastre. De ce? Pentru ca ne-am saturat sa asteptam 5 sau chiar 10 minute. De aceea, atunci cand am auzit ca Flanco si-a propus sa iti raspunda la apel in maxim 40 de secunde, urmarind de asemenea sa reduca permanent timpul de preluare a apelurilor, m-am bucurat ca, in sfarsit, cineva se gandeste si la noi, clientii si la timpul nostru.

Asa incat, mi-am luat inima in dinti si am indraznit sa sun, curioasa fiind sa vad daca este adevarat ce am auzit ca a implementat #flanco. In acelasi timp dorind sa aflu care este timpul de livrare a produselor comandate online de pe site. Nu am avut de asteptat decat 31 de secunde, dupa care un operator mi-a raspuns foarte amabil la intrebarile pe care le aveam.

I

Flanco grijuliu cu clientii sai!

La #suportclientinonstop poti sa suni 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, un operator fiind mereu disponibil sa te ajute cu orice informatie de care ai nevoie. Afli astfel despre serviciile si produsele Flanco, despre plasarea comenzii si procesul de livrare, despre oferte si campanii, solutii de finantare, plata cu cardul sau in rate, factura si garantie, cardul de fidalitate Mereu Flanco, returul produselor comandate.

Daca aveti nevoie de orice informatie cu privire la produsele Flanco, va recomand sa nu ezitati sa ii contactati, la telefoanele 037.447.71.00 sau 021.203.81.70. Astfel, un operator va sta la dispozitie 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana si nici nu asteptati foarte mult pana va raspunde.

Rezultatul studiului 

LE. Am revenit cu rezultatul studiului la care am contribuit si pe care mi l-au transmis de la Flanco. Iata-l:

 

„Flanco și-a testat serviciul Suport clienți 24/7

102 bloggeri au verificat viteza de răspuns și eficiența serviciului

 

5 septembrie 2016 – Timp de două săptămâni, Flanco și-a testat, cu ajutorul bloggerilor, serviciul Suport clienți 24/7, lansat recent în parteneriat cu CGS România (Computer Generated Solutions Inc.). 102 bloggeri au testat timpul în care sunt preluate apelurile către serviciul de asistență telefonică, înregistrându-se video în timp ce apelau Suport clienți 24/7.

“Pentru noi, timpul clienților este la fel de important ca al nostru”, spune Cristina Martinaș, Online Sales Director. “Știm cu toții cât de neplăcut este să aștepți la telefon minute întregi, nu pentru a rezolva o problemă, ci numai pentru a avea un interlocutor la celălalt capăt al firului. Tocmai de aceea, prin serviciul Suport clienți 24/7, încercăm să răspundem rapid și să punem la dispoziția clienților informațiile de care au nevoie, indiferent de oră, indiferent dacă este zi de lucru, de weekend sau de sărbătoare. Obiectivul nostru este să le răspundem la apel în cel mult 40 de secunde și căutăm permanent moduri de a reduce timpul de așteptare. Așa am ajuns să testăm serviciul cu ajutorul unui număr atât de mare de bloggeri.”

Timp de două săptămâni, 102 bloggeri s-au înregistrat, cu propriile telefoane sau camere video, în timp ce apelau serviciul Suport clienți 24/7 și cronometrau timpul scurs până la preluarea apelului. 85% dintre bloggeri au discutat cu un operator în mai puțin de 40 de secunde de la inițierea apelului, iar aproape 70% dintre aceștia au așteptat mai puțin de 30 de secunde pentru a fi preluați. Doar trei apeluri au avut un timp de așteptare de peste două minute, iar unul singur de peste trei minute. La finalul testării, Flanco a calculat timpul mediu de așteptare – 41 de secunde, cu o secundă mai mult decât obiectivul propus.

 “Timpul mediu de așteptare obținut este, pentru noi, un bun punct de plecare, pe care suntem hotărâți să îl optimizăm în următoarea perioadă”, afirmă Cristina Martinaș. “Le mulțumim bloggerilor care au răspuns inițiativei noastre, pentru că au testat serviciul Suport clienți 24/7 și au făcut primul pas pentru îmbunătățirea acestuia, și partenerilor Blogal Initiative, pentru că ne-au ajutat să punem în practică acest proiect.”

Printre punctele forte ale serviciului Suport clienți 24/7,  bloggerii care s-au implicat în test au mai enumerat: disponibilitatea serviciului la orice oră, concizia mesajului de întâmpinare, profesionalismul operatorilor și relevanța informațiilor primite. Subiectele pe care bloggerii le-au discutat cu echipa de suport clienți au avut în vedere: plasarea, statusul și livrarea comenzilor, produsele și serviciile oferite de Flanco, campaniile aflate în desfășurare, soluțiile de finanțare și plata în rate, garanția, cardul de fidelitate Mereu Flanco.

Așa cum a anunțat la lansarea proiectului, Flanco a acordat 80 de vouchere celor care au participat la testarea serviciului de asistență telefonică. Mai multe informații despre campanie sunt disponibile pe http://blogalinitiative.ro/campanii/ajuta-ne-sa-testam-serviciul-suportclientinonstop,  iar despre serviciul Suport clienți 24/7 puteți afla mai multe pe https://www.flanco.ro/suport-clienti-24-7.

# # #

Despre Flanco:

Flanco este cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1400 de angajați, compania deţine o rețea de 115 magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 68 de orașe.

Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați www.flanco.ro, www.flancointeractiv.ro sau paginile de Facebook şi de Twitter.”

26 de comentarii


  1. Eu chiar recomand Flanco. Desi am magazin la mine in oras, cumpar de pe Flanco online si sunt foarte multumita de serviciile lor si de rapiditatea cu care imi parvin produsele.

    Răspunde

  2. Ai dreptate, este imposibil sa nu fi fost vreo situatie in viata cuiva in care sa aiba nevoie de ajutorul celor de la firma de unde cumparau produse.
    Am patit-o si eu de cateva ori asa ca ….

    Răspunde

    1. Da…si este chiar frustrant…sa stai minute in sir asteptand sa iti raspunda cineva si la sfarsit sa se si inchida telefonul…

      Răspunde

    1. Eu zic ca da…atata timp cat nu mai stai cu zecile de min in asteptare pt o informatie de 2 minute…este super!

      Răspunde

Lasă un răspuns